Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zdjęcie

T300 RS GT jak wyregulować paski?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1
Endi

Endi

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 17 postów

Witam,

Tak jak w temacie chciałbym się zapytać kogoś o to jak wyregulować paski w T300?



#2
Piotrek Blaszczak

Piotrek Blaszczak

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 151 postów
  • LokalizacjaKochlowitze


#3
Endi

Endi

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 17 postów
Ehh, czyli nie naciągnięte paski nie były przyczyną braku płynności podczas obracania :/

#4
Piotrek Blaszczak

Piotrek Blaszczak

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 151 postów
  • LokalizacjaKochlowitze
Dziwne . Regulowałeś oba ?

#5
Endi

Endi

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 17 postów
Tylko ten górny, przesuwając silnik w górę. Nie wiem za bardzo jak wyregulować ten dolny, bo podobno to skomplikowane jest. A poza tym to normalne, że miałem już trzy Thrustmastery TX i teraz kupiłem T300 i żadna z nich nie obracała się płynnie tylko właśnie miała takie przeskoki, czy mam takiego pecha do tych kierownic? A i czy ktoś z Was miał właśnie taki problem i udało mu się go wyeliminować poprzez naciągnięcie/regulację pasków?

Użytkownik Endi edytował ten post 07 czerwiec 2021 22:44


#6
KOWAL Mirek

KOWAL Mirek

    ex. me2slow i Kowalski

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1862 postów
  • LokalizacjaWarszawa. Bournemouth

Musiałbyś zdjąć dolną obudowę żeby się dostać do śrub od rolek napinających, jedną śrubę widać nawet na tym wideo, jest pomalowana cała na czerwono o ile dobrze widzę. W swojej T500RS która ma podobny mechanizm, wyciąłem odpowiednio przedni plastik żeby mieć dostęp do rolek napinających i ich śrub bez rozbierania czegokolwiek. W każdej chwili mogłem coś poprawić.


Użytkownik KOWAL Mirek edytował ten post 08 czerwiec 2021 02:12

Rig - SimuCube 1 (OSW) Direct Drive wheelbase with 20Nm Small Mige motor powered with Mean Well PSU 480/720W and fully shielded servo cables, HE Ultimate pedals with OMP pad kit, SIM-LAB P1-X rig, PRO-SIM/Quaife H pattern shifter with Honda Type R knob, PRO-SIM/Quaife sequential shifter, HE handbrake with LC, RRS carbon steering wheel 35cm, MOMO Prototipo S steering wheel 35cm, Sparco 33cm, Simracing Coach panel of buttons and paddle shifters, Samsung CRG9 49" 32:9 monitor

PC - still under construction


#7
Piotrek Blaszczak

Piotrek Blaszczak

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 151 postów
  • LokalizacjaKochlowitze

Tylko ten górny, przesuwając silnik w górę. Nie wiem za bardzo jak wyregulować ten dolny, bo podobno to skomplikowane jest. A poza tym to normalne, że miałem już trzy Thrustmastery TX i teraz kupiłem T300 i żadna z nich nie obracała się płynnie tylko właśnie miała takie przeskoki, czy mam takiego pecha do tych kierownic? A i czy ktoś z Was miał właśnie taki problem i udało mu się go wyeliminować poprzez naciągnięcie/regulację pasków?


Nie ma w tym nic skomplikowanego. Ja mialem takie przeskoki , więc rozebrałem kierownice mimo iż jest na gwarancji. Tylko z tymi śrubkami od napinacza trzeba się obchodzić delikatnie , bo ja jedna przekręcilem 🤣 , ale od czego jest klej na gorąco. A gwarancja 😋. Moze sie nie kapną 🤣

#8
Endi

Endi

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 17 postów
W takim razie może dzisiaj coś delikatnie spróbuję pokombinować z tym dolnym paskiem.

#9
Endi

Endi

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 17 postów
No i lipa, dalej to samo. Próbowałem napinać luzować i nie było czuć żadnej różnicy :(.

Użytkownik Endi edytował ten post 08 czerwiec 2021 20:51


#10
KOWAL Mirek

KOWAL Mirek

    ex. me2slow i Kowalski

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1862 postów
  • LokalizacjaWarszawa. Bournemouth
Idealnie płynie nigdy nie będzie bo tam są paski z ząbkami poprzecznymi, inaczej jest w Fanatec’u, tam masz ząbki wzdłużne i jest znacznie lepiej pod tym względem, najlepiej jest w kierownicach DIrect Drive.

Rig - SimuCube 1 (OSW) Direct Drive wheelbase with 20Nm Small Mige motor powered with Mean Well PSU 480/720W and fully shielded servo cables, HE Ultimate pedals with OMP pad kit, SIM-LAB P1-X rig, PRO-SIM/Quaife H pattern shifter with Honda Type R knob, PRO-SIM/Quaife sequential shifter, HE handbrake with LC, RRS carbon steering wheel 35cm, MOMO Prototipo S steering wheel 35cm, Sparco 33cm, Simracing Coach panel of buttons and paddle shifters, Samsung CRG9 49" 32:9 monitor

PC - still under construction


#11
Piotrek Blaszczak

Piotrek Blaszczak

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 151 postów
  • LokalizacjaKochlowitze

No i lipa, dalej to samo. Próbowałem napinać luzować i nie było czuć żadnej różnicy :(.


Ja przy swojej najpierw popuscilem na maksa silnik a potem delikatnie go zaczałem dzwigać aż w końcu wyczułem ten moment że już jest ok. Jest to bardzo żmudna robota niestety , bo ja chyba z 20 prób robilem.

#12
MichalB

MichalB

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 134 postów
  • LokalizacjaOlkusz

Czasem ząbki nie są spasowane z zębatką i można kupić pasek z innej firmy .Czasem jest lepiej wykonany i lepiej wpasowuje się w rowki zębatki.


www.thermplast.pl


#13
kolorulez

kolorulez

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 2 postów

Przerabiałem temat regulacji, najlepiej rozebrać kierę, przejechać parę kółek, zmienić napięcie i znów testy. W przypadku górnego paska nawet drobna korekta może zmienić naprawdę dużo, tak przynajmniej było u mnie, że naszukałem się trochę idealnego położenia. A jeśli pasek wyrobiony to wymienić na nowy, koszt 20-25 zł.



#14
Endi

Endi

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 17 postów

No tyle, że kiera ma niecały miesiąc i próbowałem już regulować paski, nawet bardzo mocno napinałem oraz nawet niemal, że całkiem luzowałem i feeling cały czas taki sam (przeskoki jak na scrollu myszki), także nie jest to raczej wina naciągu pasków niestety. Jutro jadę ją oddać, bo nie mam już nerwów.

P.S. I to nie jest tak, że tak ma być, bo kiedyś miałem swojego pierwszego Thrustmastera T300 RS GT i chodził on gładziutko jak w prawdziwym aucie. Teraz żałuję, że go sprzedałem  :(


Użytkownik Endi edytował ten post 28 czerwiec 2021 21:30





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych