Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zdjęcie

TS-XW SERVO BASE + SF1000 TM + TM T-LCM


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1
smk111

smk111

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 2 postów

Witam, 

Zakupiłem taki zestaw, jak w temacie pod kątem głównie AC + ACC. Jak obecnie wygląda sytuacja z dashami do SF1000? Wtorek dostawa wszystkich gratów. 

Przesiadam się z T150<- miał ktoś taki przeskok? Faktycznie jest aż tak kolosalna różnica w prowadzeniu?:>



#2
PrezesASR

PrezesASR

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 43 postów

naprawdę wziąłeś baze tsxw gdy za rogiem jest csl dd za taka samą kase? (bez boost kita oczywiście) 
też myślałem o podobnej przesiadce z tmx (mam t-lcm które zostają) na ts-pc ale cena/jakość przemawiają zdecydowanie na korzyść fanateca
ewentualnie można poczekać na premierę zapowiadanego dd od thrusta 



#3
smk111

smk111

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 2 postów

naprawdę wziąłeś baze tsxw gdy za rogiem jest csl dd za taka samą kase? (bez boost kita oczywiście) 
też myślałem o podobnej przesiadce z tmx (mam t-lcm które zostają) na ts-pc ale cena/jakość przemawiają zdecydowanie na korzyść fanateca
ewentualnie można poczekać na premierę zapowiadanego dd od thrusta


Problem w tym ze TM zaraz podniesie ceny co już zapowiedzieli :) Fanatec mi przez obręcze kierownic nie pasował, jedyne co było warte uwagi to McLaren chyba :) gusta, gusciki. Mnie ciekawi jak ta baza… czy jest warta :)

#4
PrezesASR

PrezesASR

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 43 postów

obręcze to jedno, ale pamiętaj ze prawdziwy upgrade z kierownicy z przekładnią (jakąkolwiek) jest tylko servomotor i właśnie stał się dość osiągalny ;)   






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych