Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zdjęcie

DiRT Rally - Codemasters wszystko o grze


492 odpowiedzi w tym temacie

#1
jacekben76

jacekben76

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 379 postów
  • STEAM ID:profuturo
  • Xbox Live:jacekben76
  • LokalizacjaWłocławek

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować


..enjoy the silence.. 

 

pc.jpg

 

PC: [GPU] MSI GeForce  GTX 1080 8GB, [CPU] i7 7700, [MB] MSI H270 Gaming Pro, [RAM] 2x 8GB DDR4 2400 MHz Kingston HyperX Fury, [HDD] SSD 240GB Kingston HyperX 3K, [PU] Thermaltake 730W Modular, [OS] Win10 x64 
RIG: Playseat Evolution | wheel: Fanatec ClubSport Wheel Base V2 | Fanatec Universal HUB + GT wheel | Fanatec Formula rim | pedals: Fanatec ClubSport Pedals V2 | shifter: Fanatec ClubSport Shifter SQ V1.5 | DSD CSW panel | 2x Aura Bass Shaker Pro | Razer Chimaera 5.1 | 3x LCD LG 32" + 10" Android + 4,5" Android
Net: Ping 8, DL 60Mb, Up 20Mb

#2
rauf

rauf
  • Discord:rauf#2248
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Jakoś nie ufam Codies...do tego zapowiedź wygląda siermiężnie jak CMR 2.0 z trochę odświeżonymi teksturami?

Pamiętam, że na blogu mieli ankietę czego gracze oczekują po następnej części, sporo głosów: -dawać Colina, ale też parę: -już w sumie nic :P

 

Pożywiom, uwidim. Na plus że Subi GCF się pojawia.


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Guest uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)

#3
LKRISS

LKRISS
  • STEAM ID:lkriss2
  • Origin ID:BOTAWP
  • Xbox Live:LKRISS22
  • Social Club:lkriss22
  • LokalizacjaWarszawa

 

Codemasters zaskoczylo dzisiaj chyba wszystkich fanów rajdów samochodowych oglaszajac debiut swojej gry Dirt Rally w usludze Early Access. Produkcja ma byc dopracowanym symulatorem, w którym na koncowy wynik wplywac ma masa czynników. Szybka jazda ma byc naprawde ryzykowna, a uszkodzenia samochodów nie beda jedynie kosmetycznym dodatkiem.

 
Dostepne w tytule odcinki maja charakteryzowac sie duza zmiennoscia nawierzchni, co bedzie jeszcze mocniej odczuwalne dzieki dynamicznym warunkom atmosferycznym. Samochody maja sie zuzywac, a uszkodzenia beda musialy byc eliminowane przez serwisantów pomiedzy kolejnymi startami. Tytul testowac ma nasza zrecznosc, czas reakcji i przede wszystkim koncentracje – Dirt Rally ma nie wybaczac bledów.
 
W programie Early Access udostepniono wersje, która zawiera trzy lokacje i 36 etapów. Przeniesiemy sie do Powys w Walii, Monte Carlo w Monako i Argolis w Grecji. Kazdy przejazd ma byc inny, na co wplyw maja miec chocby pora dnia, opady atmosferyczne, czy mgla. Poczatkowo dostepne bedzie 14 zwyklych samochodów, ale liczba ta bedzie sie rozszerzac. Codemasters zapewnia, ze calkowicie przemodelowalo model sterowania znany z poprzednich Dirtów, by jak najlepiej odwzorowac kierowanie pojazdem.
 
W Dirt Rally pojawi sie kilka trybów rozgrywki, w tym oczywiscie rozgrywka wieloosobowa, czy specjalne wyzwania. Gracz bedzie mógl zatrudniac mechaników, którzy beda tworzyc jego zespól – to od ich umiejetnosci zalezy, czy naprawy beda udane i w jakim stopniu. Nowy Dirt udostepni tez modul tuningowania aut oraz wprowadzania ulepszen pozwalajacych dostosowac samochód do danych warunków panujacych na trasie.
 
Tytul mozna zakupic w cenie 26,99 euro. Twórcy ujawnili, ze cena finalnej wersji bedzie wyzsza. Nie wykluczaja tez wypuszczenia na rynek edycji konsolowej w przyszlosci. Codemasters zapewnia, ze bedzie bardzo czesto aktualizowalo wersje testowa o nowa, darmowa zawartosc.

zródło: 

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

 

 

ktoś kupuje? 

 

Minimalna konfiguracja:

  • System operacyjny: Windows Vista/7/8,
  • Procesor: AMD Athlon X2 lub Intel Core 2 Duo taktowane zegarem 2,4 GHz,
  • Pamięć RAM: 4 GB,
  • Karta graficzna: ATI Radeon HD5450 lub Nvidia GeForce GT430 z 1 GB pamięci,
  • Dysk twardy: 35 GB wolnego miejsca.

Zalecana konfiguracja:

  • System operacyjny: Windows Vista/7/8,
  • Procesor: AMD FX-8150 lub Intel Core i5 4670K,
  • Pamięć RAM: 8 GB,
  • Karta graficzna: AMD Radeon R9 290 lub Nvidia GeForce GTX 780,
  • Dysk twardy: 35 GB wolnego miejsca.

SimRace Polska "Prędkość dźwięku to bardzo dziwna sprawa. Rodzice coś mówią jak masz 15 lat a dociera dopiero koło trzydziestki"
simr.pngbutton-4220-black.png

Rig

PC

:idea: Uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi


#4
rauf

rauf
  • Discord:rauf#2248
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Na moim Steam 11 znajomych posiada już tę grę.

Chyba trzeba sprawdzić. :tak:


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Guest uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)

#5
adamwsb

adamwsb

    Pilot Kamikaze

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1370 postów
  • STEAM ID:adamwsb
  • Xbox Live:adamwsb
  • PSN id:adamwsb
  • LokalizacjaPszów

Dosyc ciekawie to wyglada :)

 


CPU: I5 4690K 3.5GHz [4.6GHz]  |  MB: ASROCK Z97 PRO4

GPU: ASUS GTX 980 TI Strix

RAM: GOODRAM PLAY 16GB PC1600 2x8GB RED [1866MHz]

HDD: Crucial SSD 250GB MX200  |  WD Caviar BLUE 1TB  |  WD Caviar BLUE 640GB  |  WD Portable Elements 1TB

CASE: Thermaltake V3 Black Edition  |  PU: Cooler Master B700 v2 700W  |  OS: Windows 10 64bit  |  Modecom MC-9006  |  Natec Genesis GX68

RIG: T300RS  |  T3PA  |  Playseat  |  Creative Inspire T6100 5.1  |  TV Sony | W829B 50"
PS4


#6
Szumpeter

Szumpeter

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 421 postów
  • LokalizacjaOlsztyn

Również liczę na ten tytuł.

 

10 letniego Richarda Burnsa pewnie Codemasters nie zdoła przebić, choć kto wie co zdziałają moderzy.



#7
quelus

quelus

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 19 postów
  • STEAM ID:Delilah
  • Social Club:quelus
  • LokalizacjaKraków
Panowie, warto! Sam jestem fanem rajdow I gralem we wszystkie Coliny (pozniej Dirty), RBR. Bardzo mnie irytowalo, ze w ostanim czasie Codies szli w kierunku roznych dziwow, zamiast rally.

Jak sie dowiedzialem o tej alfie, od razu kupilem I jestem pozytywnie zaskoczony. Sam model jazdy jest wymagajacy, trasy dlugie. Dojechac do mety bez wypadania z trasy wymaga skupienia I pewnego wysilku. Czytalem, ze tym razem klada nacisk na pelna symulacje I uwarzam, ze sa na dobrej drodze.

Az mi sie cisna do ust slowa dla Codemasters:
Nie mozna bylo tak od razu?

#8
LKRISS

LKRISS
  • STEAM ID:lkriss2
  • Origin ID:BOTAWP
  • Xbox Live:LKRISS22
  • Social Club:lkriss22
  • LokalizacjaWarszawa

No to miłe zaskocznie się szykuje? Jeszcze nie znalazłem czasu aby tą pozycję odpalić czeka więc cierpliwie w kolejce na lepsze czasy... 


SimRace Polska "Prędkość dźwięku to bardzo dziwna sprawa. Rodzice coś mówią jak masz 15 lat a dociera dopiero koło trzydziestki"
simr.pngbutton-4220-black.png

Rig

PC

:idea: Uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi


#9
adamwsb

adamwsb

    Pilot Kamikaze

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1370 postów
  • STEAM ID:adamwsb
  • Xbox Live:adamwsb
  • PSN id:adamwsb
  • LokalizacjaPszów

coraz wiecej ludzi zachwala ta gre, moze warto ja przetestowac :D Pytanie dla tych co maja i graja, jak na dzien dzisiejszy wyglada liczba tras i samochodow ?


CPU: I5 4690K 3.5GHz [4.6GHz]  |  MB: ASROCK Z97 PRO4

GPU: ASUS GTX 980 TI Strix

RAM: GOODRAM PLAY 16GB PC1600 2x8GB RED [1866MHz]

HDD: Crucial SSD 250GB MX200  |  WD Caviar BLUE 1TB  |  WD Caviar BLUE 640GB  |  WD Portable Elements 1TB

CASE: Thermaltake V3 Black Edition  |  PU: Cooler Master B700 v2 700W  |  OS: Windows 10 64bit  |  Modecom MC-9006  |  Natec Genesis GX68

RIG: T300RS  |  T3PA  |  Playseat  |  Creative Inspire T6100 5.1  |  TV Sony | W829B 50"
PS4


#10
Szumpeter

Szumpeter

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 421 postów
  • LokalizacjaOlsztyn

Potestowałem tytuł i w pełni zgadzam się z tym panem:

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować



#11
Bart

Bart

    Assetto Fanboy

  • Moderatorzy
  • 981 postów
  • Discord:Bart#2955
  • STEAM ID:bartbanach

Dzisiaj do Dirt Rally doszedl update z Hill Climb :D i trzy nowe autka

 

 

Changelog v0.4

  • New – Added over 4,300 metres of rock otherwise known as Pikes Peak
  • New – Or old depending how you look at it, yes that’s right we’ve also added the mixed surface version of Pikes Peak too
  • New – Each route on Pikes Peak is available with a variety of weather conditions (Sunny\Rain\Overcast\Clear)
  • New – Hillclimb car class featuring the Peugeot 405 T16 Pikes Peak, the Peugeot 205 T16 Pikes Peak and the Audi Sport Quattro S1 Pikes Peak.
  • New – Hillclimb career mode and full support for Online Events and Leagues
  • New – Added a few tutorial messages and hints and tips to some menus and loading screens
  • New – Sent all our AI drivers back to rally school, turns out they were struggling to keep up with you guys so expect a bit more of a challenge from now on
  • New – Your changes in position are now shown on the event and championship standings
  • New – Added a message to let you know when you’ve been promoted or relegated in Championship mode
  • New – 13 new achievements for all you unlock and rub in your friends faces.
  • New – Added the ability to map clutch and gears for the following steering wheels: Logitech Driving Force EX, Logitech Driving Force GT, Logitech Driving Force Pro, Logitech MOMO Racing Wheel, Thrustmaster F430 Force Feedback Racing Wheel, Thrustmaster Ferrari GT Experience Racing Wheel, Thrustmaster RGT FF Pro, Microsoft Wireless Xbox 360 Racing Wheel
  • New – Added analogue handbrake support
  • Change – Engineer slots now unlock based on distance driven rather than spending your hard earned credits
  • Change – When using a wheel the ragdoll shake effect is now turned off
  • Change – Had our mechanics make some improvements to the drivetrain on all of the cars
  • Change – Custom Events now use the full fat versions of the cars rather than the poor mans versions
  • Change – Improved our Steam error reporting, this won’t really change anything for you right now but it will help us in the future in particular with getting to the bottom of error 41 issues
  • Change – Made it clearer when you can’t afford a car
  • Change – Improved the messages which tell you what the different game modes are
  • Change – Custom events now tell you if a stage is a “Long” or “Sprint” (short) version
  • Change – Changed certain title headers in the leagues reward screens to make it clearer where you finished
  • Change – The weekly event is now six stages instead of four
  • Fix – If you’re using a H-Pattern with clutch setup, the game no longer shifts to neutral when contact with your kit is lost.
  • Fix – Turns out that sometimes the AI would overshoot the start line, we’ve had a word with them about it
  • Fix – Hand braking when using manual clutch now no longer locks all four wheels on the Ford Fiesta
  • Fix – Position indicators will now stop showing the incorrect information
  • Fix – Fixed a weird thing that would sometimes let you have more than one go at an online event (bet you’re gutted you didn’t notice that one)
  • Fix – Ever been caught in an infinite loop of disconnects and reconnects at the end of an online event? Yeah, we fixed that.
  • Car update – The Fiat 131 Abarth now has historically accurate rear lights
  • Car update – The Fiat 131 Abarth now features the Rallysport Development livery
  • Car update – The Ford Escort Mk II now features the Phil Collins’ livery
  • Car update – The Lancia Fulvia HF now features the Lancia livery.
  • Car update – The Peugeot 205 T16 Evo 2 now features the Peugeot Sport livery

Rig
PC

 


#12
Szumpeter

Szumpeter

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 421 postów
  • LokalizacjaOlsztyn

Jeżeli ktoś nie ma jeszcze gry to właśnie jest promocja -25%: 

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować



Ogólnie tytuł zapowiada się bardzo dobrze, jazda daje sporo frajdy, a gra jest solidnie zoptymalizowana.



#13
Jerzman

Jerzman

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 41 postów
  • STEAM ID:J3rzman
  • PSN id:Jerzman78
  • LokalizacjaŁódź

No i wyszedł patch z obsługą kierownic i jak dla mnie gra przestała być grywalna. Kompletne nieporozumienie.



#14
Szumpeter

Szumpeter

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 421 postów
  • LokalizacjaOlsztyn

Na liście zmian jest mój Driving Force GT, zmiany sprawdzę wieczorem. Co jest nie tak?



#15
Jerzman

Jerzman

    Amator

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 41 postów
  • STEAM ID:J3rzman
  • PSN id:Jerzman78
  • LokalizacjaŁódź

No ja też właśnie mam DFGT i w chwili obecnej praktycznie jest zerowa reakcja FFB na kierze. W całym zakresie sterowania nie ma żadnej informacji zwrotnej na kierownice, w porównaniu z tym co było do tej pory to tak jakbyś machał najtańszą kierownicą z marketu bez żadnego FFB.  No, niekiedy nieśmiało coś włączy obciążenie przy kontrze ale zapomnieć można o każdej innej reakcji :/


Użytkownik Jerzman edytował ten post 17 czerwiec 2015 13:38





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych