Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zdjęcie

Wydajność Project CARS na PS4 po patchu 1.4


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1
rauf

rauf
  • Discord:rauf#2248
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

SMS udało się ustabilizować grę na 1080p i stałe 59 fps (na tyle spada czasem z 60). Jest to przyrost ok. 15-20 klatek w stosunku do wersji sprzed fixa.

 

Gra po wyjściu wyglądała tak:

 

 

Gra po patchu 1.4 zanotowała znaczącą poprawę wydajności, na dole znajdziecie filmiki z pomiarem średniego fps.

Także na arcy wymagającym torze Azure Coast (Monaco) w deszczu z 30 przeciwnikami!

 

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

By zobaczyć linki musisz się Zalogować lub Zarejestrować

 

Czy XBOX ONE wydajnościowo podoła ze swoim 900p i pozwoli grać w płynnych 50-55 fps? Mniej więcej tyle byłoby gdyby przybyło extra 20 fps.

Wciąż czekamy na release patcha 1.4 na XBOX ONE.

 

 


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
martino787 uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)

#2
Angello

Angello

    Założyciel NIGHT RIDERS VIP

  • Redaktorzy
  • 1801 postów
  • STEAM ID:Angello_PL
  • Xbox Live:AngelloPL
  • PSN id:Angello_PL
  • LokalizacjaWhiteStock

Zauważyłem, że po tym patchu auta z klasy GT3 nie są już tak grzeczne :D

Przeciwnicy SI też poprawili swoje zachowanie i bardziej stosują się do CRC.

Potrafią nawet zmylić, że niby będzie wyprzedzał po lewej, blokujesz a on nagle wyskakuje po prawej :okok:

Dziś widziałem jak jeden z nich po kraksie rozłożył się po utracie koła :twisted:

W sumie sporo drobnostek poprawionych, oczywiście na plus :okok:


 24339541219_aa976f320e_o.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych