Project CARS wszedł właśnie do grona największej organizacji e-sportowej na świecie Electronics Sports League
Tutaj można śledzić aktualne zmagania, wyniki i planowane eventy
To samo profil na FB
![]()
Project CARS wszedł właśnie do grona największej organizacji e-sportowej na świecie Electronics Sports League
Tutaj można śledzić aktualne zmagania, wyniki i planowane eventy
To samo profil na FB
![]()
Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.
Hmmm... chyba czas zainteresować się bardziej pCars w moim przypadku ciekawa nowinka!
Treningi jazdy wyścigowej (prawdziwe tory & Assetto Corsa / AC Competizione)
- pełen zakres zajęć (od podstaw elementarnych do zaawansowanych technik)
- pomoc w setupie
- strategie wyścigowe i taktyki
- nauka jazdy w tłoku (atak, obrona)
- skuteczne wdrożenie z symulatora na tor oraz z toru na symulator
I mnie to zaskoczyło, co innego własne eventy jak Drivers Network a co innego współpraca z ESLem! Krok w dobrą stronę.
Powinno to też przyspieszyć doszliwowanie gry, bo wciąż parę elementów jak zapis i zarządzanie setupami, powtórki (!) i sędziowanie, tabele wyników, czy choćby 3 ekrany czekają w kolejce.
Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.
Nie wiem, czy to jedna z oficjalnych ESL'owskich stron dot. pCars, ale raczej tak, więc jeśli ktoś chciałby na fejsie śledzić co się dzieje w najbliższym czasie, to podrzucam link ->
Treningi jazdy wyścigowej (prawdziwe tory & Assetto Corsa / AC Competizione)
- pełen zakres zajęć (od podstaw elementarnych do zaawansowanych technik)
- pomoc w setupie
- strategie wyścigowe i taktyki
- nauka jazdy w tłoku (atak, obrona)
- skuteczne wdrożenie z symulatora na tor oraz z toru na symulator
Dodane no nie chcę ale chyba trzeba będzie wkońcu założyć konto FB
Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.
Bo to wciąga, aż za bardzo, lepiej czas spędzony na FB wykorzystywać w bardziej efektywny sposób, np grając w simy ;p
Swoją drogą kiedyś był świetny odcinek South Park na ten temat:
PCars na obecnym etapie już naprawdę jest dopracowane, coraz mniej błędów, a te które są nie utrudniają gry Online, ale zawsze może być lepiej . Jakby tak Assetto szybko porawiali jak Carsy to by AC już pewnie dawno było w faktycznej fazie GOLD z 64 bitami z pitstopem w sesji ofline itp.
Użytkownik MariuszB35PL edytował ten post 07 październik 2015 11:45
I5 10600KF@4,8Ghz, RTX 2080Super Msi X Trio, Gigabyte Z490 UD0, 2x8GB Ram 3733 mhz CL16 Patriot Viper Steel, AOC 32" C32G1 144Hz , Thrustmaster TX, + T-LCM, Obręcze Alcantara i F1 add-on,
Szumpi mają w planach proximity sensor, to coś w stylu Heli Corsa, Mariusz a jak określisz błędy związane z długością replayu, praktycznie bezużyteczny replay przy sędziowaniu, brak możliwości przypisania własnych skinów, problemy z setupami, problemy z pitami, sam kilku doświadczyłem. Więc jak widać sporo błędów które wpływają bezpośrednio online.
mi się replay zapisuje w całości , problemem z nim jes to że czasem w nim auta zostają na gridzie lub ktoś jedzie innym autem niż w rzeczywistości jechał, Błędów w pit-stop nie uświadczyłem, jak dobrze ustawisz strategie i odznaczysz ptaszkiem profil pitu jako domyślny nie ma bata żeby się coś poje...ło . Z setupami fakt mogli by to rozwiązać inaczej, bo wkurza mnie ze nie mogę mieć do jednego auta kilka setów, Skinów jest sporo do każdego auta więc mi to nie przeszkadza szczególnie, ale wiadomo mogło by to wyglądać lepiej (np jak w Assetto a najlepiej jak w Forza) ,Te błędy co wymieniłeś są ale nie sa jakoś uciążliwe, i co tu dużo mówić online jest jednak (netkode) lepszy w PCARS jak w AC.
I5 10600KF@4,8Ghz, RTX 2080Super Msi X Trio, Gigabyte Z490 UD0, 2x8GB Ram 3733 mhz CL16 Patriot Viper Steel, AOC 32" C32G1 144Hz , Thrustmaster TX, + T-LCM, Obręcze Alcantara i F1 add-on,
Mnie wkurza konfiguracja cisnienia opon przed kazdym eventem bo to trzeba wszystko recznie ustawiac w strategii wyscigowej. Pytanie po co? nie mozna by dodac opcji domyslnych?
Mariusz to widocznie długich wyścigów nie jeździsz że masz cały replay, kolejna sprawa pit stop, w ostatnim evencie z racji tego że pCars nie pozwala na jazdę samemu przez pit, automat przejął kontrolę i skręcił od razu w prawo na hama wjeżdżając w bandę, po czym nie mógł wyjechać więc teleportnął się do pitu bez możliwości wyjazdu. To o czymś takim mówię, reszte jeszcze toleruje z nadzieją na poprawki
Użytkownik MariuszB35PL edytował ten post 08 październik 2015 16:10
I5 10600KF@4,8Ghz, RTX 2080Super Msi X Trio, Gigabyte Z490 UD0, 2x8GB Ram 3733 mhz CL16 Patriot Viper Steel, AOC 32" C32G1 144Hz , Thrustmaster TX, + T-LCM, Obręcze Alcantara i F1 add-on,
29 października 2018 roku zakończona została organizacja turniejów Project CARS na platformie ESL Play.
Oficjalny komunikat:
As you have already read it in the title, this is the end of Project CARS on ESL Play.
After nearly 3 years of competitive racing, hundreds of Go4 Cups, we've now come to the point where continuing with the section isn't an option anymore.
As most of you have noticed, the section has only been kept alive due to the A1 eSports League, since the Go4s stopped at the end of January.
As the second A1 eSports League season ended, and a third one isn't concluded yet, we don't have any plans to continue with Project CARS.
We hope to bring you more competitive Sim Racing to ESL Play, be it in Project CARS or another Sim Racing game. We will keep you updated on our official Social media channels and Discord servers.
Thank you to all players who participated in the cups we had throughout the years, to the casters and streamers, and special thanks to René "GRunner" Buttler who was the Project Leader / Publisher Manager for the most part, and made it possible for some of us to pursue our dreams in esports.
Thank you and best regards,
your ESL Project CARS Admin Team
Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych