ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zobacz inną zawartość
Kategorie Zobacz wszystko →
Szukaj wpisów
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
-
Simracer debiutuje w wyścigach na Nordschleife!
rauf - 27.08.2021
-
Zapowiedź drugiego sezonu ACC Mixed Grid GT3/GT4
GTR - 16.12.2020
-
Powrót Amateurs Club
GTR - 26.10.2020
-
Finałowe zmagania simracerów w wyścigowym sezonie 2020
GTR - 08.10.2020
-
ACC Mixed Grid GT3/GT4 - liga jesień/zima 2020
GTR - 27.09.2020
-
Kolejne zmagania simracerów w realnych wyścigach
rauf - 16.09.2020
-
Sim-Center Poznań czyli prawdopodobnie najlepsze centrum simracingo...
rauf - 15.09.2020
-
ACC Big Grid GT3/GT4
GTR - 15.09.2020
-
xxx
rauf - 13.09.2020
-
Simracing dla początkujących od czego zacząć? WIELKI PORADNIK SIMRA...
rauf - 13.09.2020
NAJNOWSZE KOMENTARZE
-
Simracer debiutuje w wyścigach na Nordschleife!
rauf - 12:08 28 sie 2021
-
Powrót Amateurs Club
DenV_eR_ - 21:09 11 sie 2021
-
Sim-Center Poznań czyli prawdopodobnie najlepsze centrum simracingo...
Erton Polska - 21:39 28 paź 2020
-
Powrót Amateurs Club
Tommi - 23:27 27 paź 2020
-
Finałowe zmagania simracerów w wyścigowym sezonie 2020
ADAKAR - 21:25 24 paź 2020
-
Finałowe zmagania simracerów w wyścigowym sezonie 2020
Erton Polska - 08:21 09 paź 2020

Kolejne zmagania simracerów w realnych wyścigach

Damian: Natrafiliśmy na trzy awarie w ciągu jednego wyścigu, gdzie wcześniej wszystko przebiegało okej i od strony kierowcy, nikt z nas nie popełnił żadnego błędu. Najzwyczajniej mieliśmy pecha, takie są wyścigi. Wierzę jednak, że limit pecha został wyczerpany i zostanie nam jedynie skupienie się na ściganiu z innymi. Dzięki ścisłej współpracy ze stajnią OMM DRIVE, udało się wdrożyć pakiet poprawek do naszego pucharowego Mini Coopera S, dzięki którym samochód powinien być nie tylko wydajniejszy, ale także szybszy. Wszystko się jednak okaże w ramach czwartkowych testów. Jeśli przebieg wyścigu będzie okej, wierzę że podium jest możliwe. Dobra dyspozycja przełożyła się także na wsparcie świdnickiej firmy DeltaTech specjalizującej się w obróbce mechanicznej, której jestem wdzięczny za zaufanie w projekt oraz moją osobę.
Adam: Jestem znacznie spokojniejszy i o wiele mniej stresu czuję przed drugim weekendem w "karierze". Podczas debiutu, pierwszy kontakt z nową oponą slick zakończył się spinem na Baba Jadze (T1), cały czas szukaliśmy ustawień twardości zawieszenia i ciśnień. To wszystko powodowało, ze weekend był kolejną sesją prób i błędów. Mimo wszystko założenia jakie miałem przed weekendem, zostały zrealizowane. Ukończyłem oba wyścigi na 10 i 7 pozycji i jedyny niedosyt to kumulacja pecha w wyścigu długodystansowym. Zaplanowane treningi na najbliższy czwartek przed wyścigiem, z Jakubem Golcem, gdzie będziemy bazować na danych zebranych z debiutu, ułatwią sprawę z ustabilizowaniem auta i wyciśnięciem z niego dodatkowych części sekundy. Cel na tą rundę to oba wyścigi sprint ukończyć w TOP6, tak jak i kwalifikacje oraz stanąć na podium z Damianem w klasie Mini w Endurance.
Specyfikacja MINI OMM Cup
Spełnione wymogi FIA Art. 251-254,
Klatka bezpieczeństwa OMM Sp. z o. o.,
Dyferencjał Quaife ATB typu LSD,
Amortyzatory o regulowanym tłumieniu BC Racing BR Series,
Sprężyny BC Racing o podwyższonej sztywności przeznaczone do użytku torowego,
Stabilizatory Eibach o podwyższonej sztywności skrętnej; tylny stabilizator z dwustopniową regulacją,
Acentryczne tuleje wahaczy przednich z poliuretanowymi tulejami wewnętrznymi Racingflex,
Dolne mocowanie silnika z poliuretanową tuleją wewnętrzną Racingflex,
System zarządzania silnikiem Ecumaster EMU Black,
Zwiększone przełożenie napędu kompresora Eaton M45 za pomocą wielorowkowego koła pasowego o zredukowanej średnicy,
Wtryskiwacze paliwa o podwyższonej wydajności,
Tarcze i klocki hamulcowe StopTech,
Zmodyfikowany układ wylotowy silnika z tłumikiem końcowym MG motorsport,
Zmodyfikowana i zredukowana wiązka elektryczna,
Redukcja masy,
Moc ok.220KM.
Dla obu kierowców aktualny sezon jest debiutancki w Mini. Lempart wcześniej ścigał się w ramach WSMP zaczynając swoją karierę całkowicie od simracingu i startów w lokalnych imprezach time attack z całkowitym pominięciem etapu kartingu. Natomiast Karkuszewski wsiadł prosto z simracingowych zmagań endurance do realnych wyścigów na poziomie Mistrzostw Polski. Mimo tego, kierowcy śmiało walczą z innymi rywalami, gdzie niektórzy mają 2-3 letni staż za kierownicą pucharówek od OMM DRIVE i pokazują wysokie tempo.Zapraszamy do galerii zdjęć z debiutanckiego startu sympatycznej załogi miniacza!
Autor Filip Flisek Automotive Photography


Adam i Damian












Postępy załogi możecie też śledzić na facebookuOficjalna strona SUPERSCUP
http://superscup.pl/
https://www.facebook.com/ommsuperscup/
Damian od 3 lat utrzymuje też wątek na forum, w którym opisuje trochę mniej oficjalnie swoją wyścigową i trenerską karierę, zapraszamy!
[DamianL] Moje wyścigowe plany na 2017
8 Komentarze
You got me until this point :-D :-D :-D
Zmienić na "zróżnicowanej wagowo"? xD
body shaming :-D
Dzis po treningach przed runda, 250 km wyścigowe zrobione, setup poprawiony DIAMETRALNIE in plus.
Jutro 10:10 mamy pierwsza sesje treningowa, później dwie kwalifikacje (sprint i endu) oraz wyścig nr1.
i co ? i co ?
:-D
No gratulacje!
przed nami finalna runda Mistrzostw Polski. Na starcie 19 aut (!) , rekord serii w 3 letniej historii.
W tym Patryk Mikiciuk i Adam Kornacki z TVN Turbo.
W endurance dwu godzinnym tez rekord, bo zgloszeń jest 10 w naszej klasie.
Jest stres ;-)
https://i.postimg.cc...chwytywanie.jpg
Lista zgłoszeń na ostatnią runde