Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto. ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zobacz inną zawartość
Kategorie Zobacz wszystko →
Szukaj wpisów
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
-
Simracer debiutuje w wyścigach na Nordschleife!
rauf - 27.08.2021
-
Zapowiedź drugiego sezonu ACC Mixed Grid GT3/GT4
GTR - 16.12.2020
-
Powrót Amateurs Club
GTR - 26.10.2020
-
Finałowe zmagania simracerów w wyścigowym sezonie 2020
GTR - 08.10.2020
-
ACC Mixed Grid GT3/GT4 - liga jesień/zima 2020
GTR - 27.09.2020
-
Kolejne zmagania simracerów w realnych wyścigach
rauf - 16.09.2020
-
Sim-Center Poznań czyli prawdopodobnie najlepsze centrum simracingo...
rauf - 15.09.2020
-
ACC Big Grid GT3/GT4
GTR - 15.09.2020
-
xxx
rauf - 13.09.2020
-
Simracing dla początkujących od czego zacząć? WIELKI PORADNIK SIMRA...
rauf - 13.09.2020
NAJNOWSZE KOMENTARZE
-
Simracer debiutuje w wyścigach na Nordschleife!
rauf - 12:08 28 sie 2021
-
Powrót Amateurs Club
DenV_eR_ - 21:09 11 sie 2021
-
Sim-Center Poznań czyli prawdopodobnie najlepsze centrum simracingo...
Erton Polska - 21:39 28 paź 2020
-
Powrót Amateurs Club
Tommi - 23:27 27 paź 2020
-
Finałowe zmagania simracerów w wyścigowym sezonie 2020
ADAKAR - 21:25 24 paź 2020
-
Finałowe zmagania simracerów w wyścigowym sezonie 2020
Erton Polska - 08:21 09 paź 2020

Pierwszy test DirectX 12 w Ashes of Singularity
25 październik 2015 22:25 |
rauf
w Sprzęt i programy


Pierwsze testy w sierpniu pokazywały że to karty AMD notują największe przyrosty, nawet ponad 50%!
źródło: Computerbase.de
DX11

DX12

Jednak z nowymi sterami Nvidia 358.50 kwestia uległa zrównoważeniu.
Wykorzystałem świeżo złożony sprzęt na platformie X99 i7-5960x oraz Titan X w zestawie chłodzonym cieczą do porównania DirectX 11 z DirectX 12. Ustawienia najwyższe z presetu Crazy obciążają intensywnie GPU i CPU przez 3 minuty. Dodatkowo można wymusić większe obciążenie CPU sprawdzają czy naszego zestawu nie limituje karta graficzna.
Tak wygląda porównanie na najnowszych sterownikach Nvidia. Nie ma może rewelacji, ale przyrosty od 6 do 12 % w zależności od sceny dają średnią ok. 8% zysku na DX12.

Trzeba pamiętać, że to dopiero pierwsze podejścia do nowego API, zresztą sama gra jest we wczesnej wersji a jak wiemy optymalizacja to jeden z ostatnich etapów.
Benchmark niestety nie jest dostępny niezależnie (przynajmniej jeszcze nie) i żeby sie nim pobawić trzeba zakupić pełną wersję Ashes of Singularity. Aktualnie na Steam w promocji za 40€.
Przy okazji sama gra wygląda obłędnie z setkami jak nie więcej niezależnych jednostek z których każda żyje własnym życiem. Przypomina to raczej sceny epickich bitew znane z kina lub potężnych MMORPG jak AION czy LOL niż oskryptowane strategie.
Zresztą zobaczcie sami.
Ashes of Singularity DX12 vs DX11 benchmark - watercooled i7-5960x + Titan X test
Wątek w którym porównujemy wyniki testów Ashes of Singularity
http://simrace.pl/fo...k-dx12/?p=21733
0 Komentarze