Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zdjęcie

Gra najbardziej oddająca jazdę po asfalcie/torze

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

code_pl

code_pl

Nowicjusz

• Użytkownicy
  • Pip
  • 20 postów
  • STEAM ID:code_pl
  • Origin ID:tomaszwyka
  • Xbox Live:code_pl
  • PSN id:code_pl

Witajcie,

Swoją przygodę z simracingiem dopiero zaczynam w związku z tym pierwszą rzeczą jaką powinienem zrobić to dobór odpowiedniej gry.

Na codzień jestem zwykłym kierowcą, który raz w miesiącu wciela się w amatora wyścigów i jedzie poćwiczyć na tor (Kielce/Łódź) więc chciałbym grę, która byłaby jak najbardziej zbliżona do tego z czym się zmierzam we własnym aucie (napęd na tył) właśnie na torze asfaltowym.

Czy wśród gier dostępnych na PS4 jest pozycja, która chociaż w części spełniłaby moje oczekiwania?

W osobnym wątku pewnie pomęczę Was odnośnie doboru sprzętu (kierownica, pedały) ;-)

Z góry dziękuję za pomoc.

rauf

rauf
  • Discord:rauf#2248
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Cześć, najlepsze czucie znajdziesz w Assetto Corsa, gra jest też dostępna na konsole. Wersja PC ma tą przewagę, że obsługuje mody (a jest ich multum) i można znaleźć swoje własne auto oraz oba tory które wymieniłeś. Na konsoli tylko oryginalna zawartość, oczywiście bez polskich torów.