Bo obiecali 10 lat rozwoju gry a raczej otwartej platformy moderskiej. Tak naprawdę to Studio 397 odpowiada teraz za development rF2 do którego ma pełnię praw. ISI ma wolną rękę i może sobie robić rF3 albo jeszcze coś innego.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO

rFactor 2 - Image Space Incorporated / Studio 397 rozwój gry
#31
Napisano 20 wrzesień 2016 18:20

Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Guest uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum

#32
Napisano 22 marzec 2017 13:33

Dziś dzień updatu AC, ale nim zawładnie nami Lord Kunos, wcisnę się z tematem planowanych na 1 maja updatów rF2.
- DX11 w pierwszej iteracji z poprawionymi cieniami i niektórymi efektami PP
- VR - na OpenVR czyli współpracuje z HTC Vive i Oculus Rift, nowe UI pod to
- nowy interfejs - to ma być stale dopracowywane
- Radical SR3 - przy współpracy z producentem
- dokumentacja - kolejne grupy moderskie zgłaszają akces do specjalnego podforum gdzie są wspierane przez deva
https://www.studio-3...ate-march-2017/
Czyli same dobre wieści, tytuł po okresie paroletniej stagnacji faktycznie zacznie się rozwijać i nadganiać konkurencję.
O ile nie przekona mnie to do wskoczenia na pokład, fajnie że ruszyli z miejsca, wydaje się że aktualnie jakakolwiek wzmianka o wydaniu Assetto 2 czy rFactor3 wywołałaby niezłą sensację. Czekam z nadzieją, taka ostatnia nadzieja białych porównując do pC2 które rywalizuje z Forza/GT czy GTR3 które za wzór stawia F1 Codies.
Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Guest uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum

#33
Napisano 22 marzec 2017 13:50

#35
Napisano 28 kwiecień 2017 17:23

#36
Napisano 01 maj 2017 13:06

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Guest uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum

#38
Napisano 01 maj 2017 14:59

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Guest uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum

#39
Napisano 01 maj 2017 19:58

#42
Napisano 02 maj 2017 11:25

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Guest uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum

#43
Napisano 02 maj 2017 11:56

Ja dostałem to czego oczekiwałem na tym etapie
Został zastosowany Silnik do Post Procesów który dobrze znamy z AC (YEBIS) lecz na chwilę obecną nie możemy sobie tworzyć presetów (Natural Mod w AC itp.) mamy tylko predefiniowane poziomy
LOW MEDIUM itp.
Przy wyłączonych PP mam więcej fps niż na DX9
zastosowane presety PP nie odpowiadają mi do końca bo jest za dużo efektów Glow i Bloom. Mam nadzieję, że z czasem dostaniemy możliwość tworzenia swoich Presetów.
Trochę screenów testowych tutaj:
http://steamcommunit...mik/screenshots
Uważam, że to dobry krok i może niektórych zdziwić moja teza. Za jakiś czas rf2 będzie wyglądał tak samo a może i lepiej niż aktualnie AC - bardziej zaawansowany silnik graficzny + ten sam PP Engine
#44
Napisano 02 maj 2017 16:15

Życzę sobie i całej simracingowej społeczności, żeby twój optymizm @Szymik, się potwierdził.
Jako przeciętny gracz nie znający się na grafice mogę tylko napisać, że wprowadzenie Post Effects w rf2 skutkuje spadkiem FPS. Nie zauważyłem zmiany w porównaniu do dx9 poza przesadzonym rozmyciem i poświatą.
Na i5 4690K i gtx 950 musiałem wyłączyć PP i ustawić grafikę na medium, żeby dało się jeździć. Warto dodać, że przy "chmurze" wody spod opon jest ogromny spadek FPS (ok. 50-60).
Poniżej wrzucam filmiki z testów. W komentarzach pod filmem są przedziały czasowe w których są zmiany ustawień graficznych.
ed.: No i zwróćcie uwagę na cienie w 4:40
Użytkownik stachu edytował ten post 02 maj 2017 16:19
#45
Napisano 02 maj 2017 22:41

Ja zawiele nie potestowalem dx11. Na triplach bedac sam na torze mam 60fps wszystko na medium i pp off, wyglada duzo gorzej jak wymaksowane dx9. Brak wsparcia SLI a konkretnych bitow nikt nie odnalazl. Wymaksowalem sobie ust graficzne dla testu, PP max i mialem 10fps w grze z przd 10 lat ... bosko. Z tego co czytam vsync nie dziala nie wspominajac o gsync. Czekam, moze komus uda sie znalesc bity i wroce do tytulu, narazie kilkam delete .
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych