Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
Zdjęcie

rFactor 2 - Image Space Incorporated / Studio 397 rozwój gry


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
85 odpowiedzi w tym temacie

#31
rauf

rauf
  • Discord:rauf#2248
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Bo obiecali 10 lat rozwoju gry a raczej otwartej platformy moderskiej. Tak naprawdę to Studio 397 odpowiada teraz za development rF2 do którego ma pełnię praw. ISI ma wolną rękę i może sobie robić rF3 albo jeszcze coś innego.


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Guest uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)

#32
rauf

rauf
  • Discord:rauf#2248
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś

Dziś dzień updatu AC, ale nim zawładnie nami Lord Kunos, wcisnę się z tematem planowanych na 1 maja updatów rF2.

  • DX11 w pierwszej iteracji z poprawionymi cieniami i niektórymi efektami PP
  • VR - na OpenVR czyli współpracuje z HTC Vive i Oculus Rift, nowe UI pod to
  • nowy interfejs - to ma być stale dopracowywane
  • Radical SR3 - przy współpracy z producentem
  • dokumentacja - kolejne grupy moderskie zgłaszają akces do specjalnego podforum gdzie są wspierane przez deva

 

https://www.studio-3...ate-march-2017/

 

Czyli same dobre wieści, tytuł po okresie paroletniej stagnacji faktycznie zacznie się rozwijać i nadganiać konkurencję.

O ile nie przekona mnie to do wskoczenia na pokład, fajnie że ruszyli z miejsca, wydaje się że aktualnie jakakolwiek wzmianka o wydaniu Assetto 2 czy rFactor3 wywołałaby niezłą sensację. Czekam z nadzieją, taka ostatnia nadzieja białych  :gwizdze: porównując do pC2 które rywalizuje z Forza/GT czy GTR3 które za wzór stawia F1 Codies.


Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Guest uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)

#33
LKRISS

LKRISS
  • STEAM ID:lkriss2
  • Origin ID:BOTAWP
  • Xbox Live:LKRISS22
  • Social Club:lkriss22
  • LokalizacjaWarszawa

Jasne, ze fajnie ze planuja rozwoj a przynajmniej wyrownanie standardow jakie obecnie obowiazuja w topowych pozycjach simowych. 


SimRace Polska "Prędkość dźwięku to bardzo dziwna sprawa. Rodzice coś mówią jak masz 15 lat a dociera dopiero koło trzydziestki"
simr.pngbutton-4220-black.png

Rig

PC

:idea: Uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi


#34
Szymik

Szymik

    Stały bywalec

  • Moderatorzy
  • 483 postów
  • STEAM ID:szymik
  • Origin ID:Shymik


Zapowiada się bardzo ciekawa aktualizacja. Nowe UI wyraz z przejściem na dx11

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

#35
LKRISS

LKRISS
  • STEAM ID:lkriss2
  • Origin ID:BOTAWP
  • Xbox Live:LKRISS22
  • Social Club:lkriss22
  • LokalizacjaWarszawa

Calkiem ladnie to zaczyna wygladac  :okok:


SimRace Polska "Prędkość dźwięku to bardzo dziwna sprawa. Rodzice coś mówią jak masz 15 lat a dociera dopiero koło trzydziestki"
simr.pngbutton-4220-black.png

Rig

PC

:idea: Uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi


#36
rauf

rauf
  • Discord:rauf#2248
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś
Widzieliscie comparativy na yt? Poza fps nie widac roznic na Brands Hatch.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Guest uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)

#37
Bart

Bart

    Assetto Fanboy

  • Moderatorzy
  • 981 postów
  • Discord:Bart#2955
  • STEAM ID:bartbanach

Studio 397 puscili tweeta rano.

 

 

Jimmy nagral filmik z wczesnej bety i srednio to wyglada... I tak, grafa wymaxowana, mowi wyraznie 6:55.00

 

 

a i tu sprostowanie co do cieni

 


Rig
PC

 


#38
rauf

rauf
  • Discord:rauf#2248
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś
Jakies tl;dw dla biedakow bez wifi?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Guest uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)

#39
Szymik

Szymik

    Stały bywalec

  • Moderatorzy
  • 483 postów
  • STEAM ID:szymik
  • Origin ID:Shymik

Aby włączyć dx11 należy włączyć tryb BETA w Steam.

 

https://www.studio-3...eality-support/



#40
stachu

stachu

    znany jako stringah

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 722 postów
  • STEAM ID:stringah
  • Social Club:stringah
  • LokalizacjaWrocław
Skomentuję muzycznie. ;)



Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

#41
dawidchz

dawidchz

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 112 postów

Tej gry chyba już nic nie uratuje. Kupa totalna. Nawet nie mam stabilnych 140 klatek.


Użytkownik dawidchz edytował ten post 01 maj 2017 21:28


#42
rauf

rauf
  • Discord:rauf#2248
  • STEAM ID:rauf00
  • Origin ID:rauf00
  • Xbox Live:rauf00
  • PSN id:rauf00
  • Social Club:rauf00
  • Lokalizacjagłęboka wieś
Tak zle chyba nie jest,maja do dopracowania to i owo, wiem ze Szymik,Stringah i Bart ostro testowali moze napisza co tam wyszlo?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Rig

PC
 
38700337265_4a399a161c_o.jpg moje zaufane źródło testów sprzętu i technologii 
Guest uzupełnij swój profil i podziel się ustawieniami z innymi!
Jak wołać użytkownika i cytować fragmenty
Na priv pytaj mnie tylko o sprawy administracyjne! Od pytań intymnych i sprzętowych mamy forum ;)

#43
Szymik

Szymik

    Stały bywalec

  • Moderatorzy
  • 483 postów
  • STEAM ID:szymik
  • Origin ID:Shymik

Ja dostałem to czego oczekiwałem na tym etapie
Został zastosowany Silnik do Post Procesów który dobrze znamy z AC (YEBIS) lecz na chwilę obecną nie możemy sobie tworzyć presetów (Natural Mod w AC itp.) mamy tylko predefiniowane poziomy

LOW MEDIUM itp.

 

Przy wyłączonych PP mam więcej fps niż na DX9

zastosowane presety PP nie odpowiadają mi do końca bo jest za dużo efektów Glow i Bloom. Mam nadzieję, że z czasem dostaniemy możliwość tworzenia swoich Presetów.

 

Trochę  screenów testowych tutaj:
http://steamcommunit...mik/screenshots

 

Uważam, że to dobry krok i może niektórych zdziwić moja teza. Za jakiś czas rf2 będzie wyglądał tak samo a może i lepiej niż aktualnie AC - bardziej zaawansowany silnik graficzny + ten sam PP Engine :D
 



#44
stachu

stachu

    znany jako stringah

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 722 postów
  • STEAM ID:stringah
  • Social Club:stringah
  • LokalizacjaWrocław

Życzę sobie i całej simracingowej społeczności, żeby twój optymizm @Szymik, się potwierdził. :)

Jako przeciętny gracz nie znający się na grafice mogę tylko napisać, że wprowadzenie Post Effects w rf2 skutkuje spadkiem FPS. Nie zauważyłem zmiany w porównaniu do dx9 poza przesadzonym rozmyciem i poświatą. 

Na i5 4690K i gtx 950 musiałem wyłączyć PP i ustawić grafikę na medium, żeby dało się jeździć. Warto dodać, że przy "chmurze" wody spod opon jest ogromny spadek FPS (ok. 50-60). 

 

Poniżej wrzucam filmiki z testów.  W komentarzach pod filmem są przedziały czasowe w których są zmiany ustawień graficznych. 

 

 

 

 

ed.: No i zwróćcie uwagę na cienie w 4:40 :D


Użytkownik stachu edytował ten post 02 maj 2017 16:19


#45
Bart

Bart

    Assetto Fanboy

  • Moderatorzy
  • 981 postów
  • Discord:Bart#2955
  • STEAM ID:bartbanach

Ja zawiele nie potestowalem dx11. Na triplach bedac sam na torze mam 60fps wszystko na medium i pp off, wyglada duzo gorzej jak wymaksowane dx9. Brak wsparcia SLI a konkretnych bitow nikt nie odnalazl. Wymaksowalem sobie ust graficzne dla testu, PP max i mialem 10fps w grze z przd 10 lat ... bosko. Z tego co czytam vsync nie dziala nie wspominajac o gsync. Czekam, moze komus uda sie znalesc bity i wroce do tytulu, narazie kilkam delete ;)


Rig
PC

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych