Buduje takie pedały i zapodacie jakie zastosowaloście elastomery na hamulcu?
I pytanie do Pawła S - na hamulcu zastosowałeś dysanse łączone po 2 cm a nie cały 4 cm .Jak z sztywnością?
Jasne. Tutaj opcja najtańsza:Buduje takie pedały i zapodacie jakie zastosowaloście elastomery na hamulcu?
I pytanie do Pawła S - na hamulcu zastosowałeś dysanse łączone po 2 cm a nie cały 4 cm .Jak z sztywnością?
Użytkownik KOWAL Mirek edytował ten post 18 styczeń 2021 14:45
Latency is often more important than speed
Rig - SimuCube 1 (OSW) Direct Drive wheelbase with Kollmorgen AKM53G motor with Hengstler AD58 encoder, powered by Mean Well PSU 480/720W and fully shielded servo cables, HE Ultimate pedals with OMP pad kit, SIM-LAB P1-X rig, PRO-SIM/Quaife H pattern shifter with Honda Type R knob, PRO-SIM/Quaife sequential shifter, HE handbrake with LC, RRS carbon steering wheel 35cm, Sparco 33cm, Simracing Coach panel of buttons and paddle shifters, Samsung CRG9 49" 32:9 monitor
PC - Win 11, MB X570S, CPU 5800X3D UV-30, RAM DDR4 (Dual Rank) B-die 4x8GB 3800MHz->15,15,15,15,30,46,(tRFC 262)1.46V, GPU RTX3080 UV, PSU Corsair AX1600i, Benchtable Streacom BC1 V2
Latency is often more important than speed
Rig - SimuCube 1 (OSW) Direct Drive wheelbase with Kollmorgen AKM53G motor with Hengstler AD58 encoder, powered by Mean Well PSU 480/720W and fully shielded servo cables, HE Ultimate pedals with OMP pad kit, SIM-LAB P1-X rig, PRO-SIM/Quaife H pattern shifter with Honda Type R knob, PRO-SIM/Quaife sequential shifter, HE handbrake with LC, RRS carbon steering wheel 35cm, Sparco 33cm, Simracing Coach panel of buttons and paddle shifters, Samsung CRG9 49" 32:9 monitor
PC - Win 11, MB X570S, CPU 5800X3D UV-30, RAM DDR4 (Dual Rank) B-die 4x8GB 3800MHz->15,15,15,15,30,46,(tRFC 262)1.46V, GPU RTX3080 UV, PSU Corsair AX1600i, Benchtable Streacom BC1 V2
Bo jakiś rusek postanowił skopiować właśnie teNie miałem sprinty więc nie chcę porównywać za bardzo. Powiem tylko, że dziwię się, że kopiujecie zwykle sprinty a powinniście kopiować właśnie Ultimate, nawet bez hydraulicznych damperów. Są to znacznie większe i solidniejsze pedały o sporo dłuższej podstawie. Koszty pewnie podobne a konstrukcja już na oko jest moim zdaniem dużo lepsza. No i brak ograniczeń w nacisku na pedał hamulca, no dobra ograniczenie jest czysto teoretyczne bo wynosi 136kg (LC 200kg), czyli w praktyce brak ograniczenia.
Użytkownik Paweł Stępień edytował ten post 18 styczeń 2021 22:57
Użytkownik KOWAL Mirek edytował ten post 19 styczeń 2021 14:37
Latency is often more important than speed
Rig - SimuCube 1 (OSW) Direct Drive wheelbase with Kollmorgen AKM53G motor with Hengstler AD58 encoder, powered by Mean Well PSU 480/720W and fully shielded servo cables, HE Ultimate pedals with OMP pad kit, SIM-LAB P1-X rig, PRO-SIM/Quaife H pattern shifter with Honda Type R knob, PRO-SIM/Quaife sequential shifter, HE handbrake with LC, RRS carbon steering wheel 35cm, Sparco 33cm, Simracing Coach panel of buttons and paddle shifters, Samsung CRG9 49" 32:9 monitor
PC - Win 11, MB X570S, CPU 5800X3D UV-30, RAM DDR4 (Dual Rank) B-die 4x8GB 3800MHz->15,15,15,15,30,46,(tRFC 262)1.46V, GPU RTX3080 UV, PSU Corsair AX1600i, Benchtable Streacom BC1 V2
Dużo zależy jaką mamy „dźwignię” w pedale hamulca, wystarczy zmienić miejsce mocowania i już mamy inny skok pedału. Dlatego różnie z tym może być w sumie. U mnie jest jeszcze jeden argument o którym wspominałem wcześniej, mam teorie, że większy skok pedału hamulca pozwala mi lepiej go czuć. Dlaczego? Bo mam tu wyraźny ruch nogi/stopy + nacisk (LC) a to są moim zdaniem dodatkowe informacje związane z ruchem i właśnie pozycją nogi. Twardy pedał to tylko mały/nieznaczny ruch nogi + nacisk, informacje związane z pozycją i ruchem nogi są mocno ograniczone bo ruch ten jest sporo mniejszy. Pamiętajmy jednak, że w realnych race car’ach pedał hamulca jest zwykle twardy lub bardzo twardy ale w rajdówkach już niekoniecznie, przykład niżej:
Użytkownik KOWAL Mirek edytował ten post 19 styczeń 2021 17:31
Latency is often more important than speed
Rig - SimuCube 1 (OSW) Direct Drive wheelbase with Kollmorgen AKM53G motor with Hengstler AD58 encoder, powered by Mean Well PSU 480/720W and fully shielded servo cables, HE Ultimate pedals with OMP pad kit, SIM-LAB P1-X rig, PRO-SIM/Quaife H pattern shifter with Honda Type R knob, PRO-SIM/Quaife sequential shifter, HE handbrake with LC, RRS carbon steering wheel 35cm, Sparco 33cm, Simracing Coach panel of buttons and paddle shifters, Samsung CRG9 49" 32:9 monitor
PC - Win 11, MB X570S, CPU 5800X3D UV-30, RAM DDR4 (Dual Rank) B-die 4x8GB 3800MHz->15,15,15,15,30,46,(tRFC 262)1.46V, GPU RTX3080 UV, PSU Corsair AX1600i, Benchtable Streacom BC1 V2
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych