A mnie z kolei ten wynalazek ciekawi...
Jak juz ma shekery to zbyteczne
A mnie z kolei ten wynalazek ciekawi...
Moim zdaniem jeżeli działą to lepiej jak w pedałach Fanatec, czyli jest mocniejsze, bardziej odczuwalne, to może to poprawić odbiór doznać, buksowanie kół przy przyspieszaniu będziesz czuł tylko na gazie, a blokowanie kół tylko na hamulcu.
Pod warunkiem że nie zagłuszy Ci tego wcześniej zamontowany BST-1, lub LFE
Dostałem odpowiedź. 75 euro z wysyłką ten damper kosztuje. Produkcja to chyba bansbach.Ja się zastanawiam czemu HE nie zastosowało regulowanej dźwigni w pedale hamulca tak jak w sprzęgle na tym moim zdjęciu wyżej? W prosty sposób można pedał utwardzić lub zmiękczyć bez konieczności zaraz wymiany elastomerów na inną twardość. Proste i skuteczne.
Edit
Paweł pytał mnie o hydrauliczny damper od HE Ultimate, to wrzucam jego zdjęcie:
Użytkownik Paweł Stępień edytował ten post 23 styczeń 2021 07:46
Spoko cena moim zdaniem, powinna być łatwa instalacja.
Latency is often more important than speed
Rig - SimuCube 1 (OSW) Direct Drive wheelbase with Kollmorgen AKM53G motor with Hengstler AD58 encoder, powered by Mean Well PSU 480/720W and fully shielded servo cables, HE Ultimate pedals with OMP pad kit, SIM-LAB P1-X rig, PRO-SIM/Quaife H pattern shifter with Honda Type R knob, PRO-SIM/Quaife sequential shifter, HE handbrake with LC, RRS carbon steering wheel 35cm, Sparco 33cm, Simracing Coach panel of buttons and paddle shifters, Samsung CRG9 49" 32:9 monitor
PC - Win 11, MB X570S, CPU 5800X3D UV-30, RAM DDR4 (Dual Rank) B-die 4x8GB 3800MHz->15,15,15,15,30,46,(tRFC 262)1.46V, GPU RTX3080 UV, PSU Corsair AX1600i, Benchtable Streacom BC1 V2
Nie miałem sprinty więc nie chcę porównywać za bardzo. Powiem tylko, że dziwię się, że kopiujecie zwykle sprinty a powinniście kopiować właśnie Ultimate, nawet bez hydraulicznych damperów. Są to znacznie większe i solidniejsze pedały o sporo dłuższej podstawie. Koszty pewnie podobne a konstrukcja już na oko jest moim zdaniem dużo lepsza. No i brak ograniczeń w nacisku na pedał hamulca, no dobra ograniczenie jest czysto teoretyczne bo wynosi 136kg (LC 200kg), czyli w praktyce brak ograniczenia.
A kto tu mówi że kopiowane pedały są mniejsze lub mniej solidne?
Kopia sprintów w wykonaniu najpopularniejszego projektu ZERgyt vs HE Sprint (od lewej hamulce zergyt/he i gaz zergyt/he).
Będąc w siedzibie Simline porównywałem je do HE Ultimate i nadal HE są malutkie
LC jest 100kg ale nic nie stoi na przeszkodzi wrzucić większa belkę tylko...po co?
When I fall down, don't give me your hand, I will get up stronger.
Z jakiej grubości blachy są zrobione ZERgyt? Na oko wygląda to słabiutko niestety. Lewy pedał w miarę wyraźny jest na zdjęciu.Nie miałem sprinty więc nie chcę porównywać za bardzo. Powiem tylko, że dziwię się, że kopiujecie zwykle sprinty a powinniście kopiować właśnie Ultimate, nawet bez hydraulicznych damperów. Są to znacznie większe i solidniejsze pedały o sporo dłuższej podstawie. Koszty pewnie podobne a konstrukcja już na oko jest moim zdaniem dużo lepsza. No i brak ograniczeń w nacisku na pedał hamulca, no dobra ograniczenie jest czysto teoretyczne bo wynosi 136kg (LC 200kg), czyli w praktyce brak ograniczenia.
A kto tu mówi że kopiowane pedały są mniejsze lub mniej solidne?
Kopia sprintów w wykonaniu najpopularniejszego projektu ZERgyt vs HE Sprint (od lewej hamulce zergyt/he i gaz zergyt/he).
Będąc w siedzibie Simline porównywałem je do HE Ultimate i nadal HE są malutkie
LC jest 100kg ale nic nie stoi na przeszkodzi wrzucić większa belkę tylko...po co?
Latency is often more important than speed
Rig - SimuCube 1 (OSW) Direct Drive wheelbase with Kollmorgen AKM53G motor with Hengstler AD58 encoder, powered by Mean Well PSU 480/720W and fully shielded servo cables, HE Ultimate pedals with OMP pad kit, SIM-LAB P1-X rig, PRO-SIM/Quaife H pattern shifter with Honda Type R knob, PRO-SIM/Quaife sequential shifter, HE handbrake with LC, RRS carbon steering wheel 35cm, Sparco 33cm, Simracing Coach panel of buttons and paddle shifters, Samsung CRG9 49" 32:9 monitor
PC - Win 11, MB X570S, CPU 5800X3D UV-30, RAM DDR4 (Dual Rank) B-die 4x8GB 3800MHz->15,15,15,15,30,46,(tRFC 262)1.46V, GPU RTX3080 UV, PSU Corsair AX1600i, Benchtable Streacom BC1 V2
3mm. Stal s235 w moim przypadku. Zupełnie wystarczy. Myślę że nawet z 2mm dałoby radę. Regały paletowe kilka ton na takiej blasze potrafią przenieść to nie sądzę żeby moja noga była w stanie uszkodzić hamulecZ jakiej grubości blachy są zrobione ZERgyt? Na oko wygląda to słabiutko niestety. Lewy pedał w miarę wyraźny jest na zdjęciu.Nie miałem sprinty więc nie chcę porównywać za bardzo. Powiem tylko, że dziwię się, że kopiujecie zwykle sprinty a powinniście kopiować właśnie Ultimate, nawet bez hydraulicznych damperów. Są to znacznie większe i solidniejsze pedały o sporo dłuższej podstawie. Koszty pewnie podobne a konstrukcja już na oko jest moim zdaniem dużo lepsza. No i brak ograniczeń w nacisku na pedał hamulca, no dobra ograniczenie jest czysto teoretyczne bo wynosi 136kg (LC 200kg), czyli w praktyce brak ograniczenia.
A kto tu mówi że kopiowane pedały są mniejsze lub mniej solidne?
Kopia sprintów w wykonaniu najpopularniejszego projektu ZERgyt vs HE Sprint (od lewej hamulce zergyt/he i gaz zergyt/he).
Będąc w siedzibie Simline porównywałem je do HE Ultimate i nadal HE są malutkie
LC jest 100kg ale nic nie stoi na przeszkodzi wrzucić większa belkę tylko...po co?
Użytkownik KOWAL Mirek edytował ten post 25 styczeń 2021 14:19
Latency is often more important than speed
Rig - SimuCube 1 (OSW) Direct Drive wheelbase with Kollmorgen AKM53G motor with Hengstler AD58 encoder, powered by Mean Well PSU 480/720W and fully shielded servo cables, HE Ultimate pedals with OMP pad kit, SIM-LAB P1-X rig, PRO-SIM/Quaife H pattern shifter with Honda Type R knob, PRO-SIM/Quaife sequential shifter, HE handbrake with LC, RRS carbon steering wheel 35cm, Sparco 33cm, Simracing Coach panel of buttons and paddle shifters, Samsung CRG9 49" 32:9 monitor
PC - Win 11, MB X570S, CPU 5800X3D UV-30, RAM DDR4 (Dual Rank) B-die 4x8GB 3800MHz->15,15,15,15,30,46,(tRFC 262)1.46V, GPU RTX3080 UV, PSU Corsair AX1600i, Benchtable Streacom BC1 V2
Popieram słowa Pawła. 3mm stali nierdzewnej, te pedały są równie pancerne co HE.
Użytkownik KOWAL Mirek edytował ten post 25 styczeń 2021 15:02
Latency is often more important than speed
Rig - SimuCube 1 (OSW) Direct Drive wheelbase with Kollmorgen AKM53G motor with Hengstler AD58 encoder, powered by Mean Well PSU 480/720W and fully shielded servo cables, HE Ultimate pedals with OMP pad kit, SIM-LAB P1-X rig, PRO-SIM/Quaife H pattern shifter with Honda Type R knob, PRO-SIM/Quaife sequential shifter, HE handbrake with LC, RRS carbon steering wheel 35cm, Sparco 33cm, Simracing Coach panel of buttons and paddle shifters, Samsung CRG9 49" 32:9 monitor
PC - Win 11, MB X570S, CPU 5800X3D UV-30, RAM DDR4 (Dual Rank) B-die 4x8GB 3800MHz->15,15,15,15,30,46,(tRFC 262)1.46V, GPU RTX3080 UV, PSU Corsair AX1600i, Benchtable Streacom BC1 V2
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych