Skocz do zawartości

SIMRACE.PL używa cookies. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.Proszę zapoznać się z Polityka prywatności żeby uzyskać więcej informacji. Jeśli wyrażasz zgodę i nie chcesz więcej tej informacji kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje używanie cookies
Witaj na SIMRACE.PL
Fajnie, że do nas trafiłeś. Żeby zobaczyć wszystkie treści musisz posiadać konto.
ZALOGUJ ZAŁÓŻ KONTO
* * * * -

Wymuszone ale konieczne zmiany w Forza Motorsport 7


Społeczność prosiła groziła a T10 swoje, ale wreszcie coś trafiło do tych zakutych łbów. Zamiast rozpisywać tysięczny wątek z listą życzeń gracze poszli po rozum do głowy i Forza 7 po prostu nie kupili. Sprzedaż Motorsport spadła znacznie poniżej spin offa serii czyli Forza Horizon.
To wydaje się zadziałało mocniej niż płacze, jęki i wygrażanie na forum Turn 10. W 9 miesięcy po premierze gry zapowiedziano duże, wręcz szokujące jak te studio zmiany.

Dołączona grafika

Przede wszystkim z gry zostaną usunięte skrzynki z losowymi nagrodami. Lootboxy w grze tego typu zabijają cały sens rozbudowywania garażu i poprawnej jazdy z myślą o zysku w postaci kredytów za które tuninguje się swoje samochody. Po co się starać jak z nieba co wyścig spadnie skrzynia a w niej od ręki dostaniemy auto albo pakiet ulepszeń? Wprowadzenie tego typu rozwiązania w grze samochodowej świadczy co najmniej o nie zrozumieniu na czym ta gra się opiera i co jest podstawową aktywnością graczy! Nie jest to jednak proces prosty, bowiem mechanika skrzynek przekłada się na wiele zaszytych elementów i studio będzie potrzebowało parę miesięcy żeby się ich pozbyć. Wstępnie proces usuwania lootboxów ma się zakończyć zimą tego roku. W podobny sposób z gry znikną płatne żetony dające nieuczciwą przewagę w rozgrywce.
W tej chwili w skrzyniach już nie znajdziemy aut i perków.

Dołączona grafika
W Forza 7 pojawi się nowy, a w zasadzie wróci stary tryb drag racing oraz time attack.
Poprawione będą też limity toru, wpływające na uczciwą jazdę po torze a nie poza nim i szukanie cięć.

Tryb driftu otrzyma punktację uatrakcyjniającą zabawę w ślizganie a od strony technicznej poprawione będą kąty skrętu zwiększające wychył kół konieczny w drifcie.

Dołączona grafika

Szkoda że developer musiał doznać uszczerbku finansowego żeby dostrzec tak poważne błędy w konstrukcji gry.

Jak zajrzycie do tego wątku dowiecie się, że powyższe zmiany odpowiadają na nasze główne zarzuty po premierze FM7
:arrow: Forza 7 recenzje i pierwsze wrażenia/

Jeśli seria Motorsport chce wrócić do świetności, czeka ją jeszcze sporo pracy a najlepiej powrót w założeniach do koncepcji wydanej w 2011 roku Forza Motorsport 4.

2 Komentarze

No i dobrze, zmiany wyjdą grze tylko i wyłącznie na plus, pytanie tylko czy już czasem nie za późno na takie coś? Ciekawe jak się aktualnie prezentuje optymalizacja na PC, bo z tego co pamiętam to była okropna na krótko po premierze ;)

Optymalizacja to akurat pierwsze co sprawdziłem ;)

Ogólnie nie jest źle, ale nie brak też problemów, szczególnie z pamięcią i płynnością w menu. Gra szykowana od początku na DX12 zawodzi potwornie jeśli chodzi o wykorzystanie rdzeni procesora. 

 

Grać się da, ale to antyreklama najnowszego API Microsoftu...